idaifvrig

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Ida - 8 september 2010 19:11

Tjo!


Det blev lite fel, så ett inlägg ("Skolan har börjat") har lagts in fel (typ av bloggen), så det står 7 september, och så hamnade den under "Middag på restaurant". Det ska naturligtvis vara det senaste inlägget, skrivet idag den 8e september :P


LITE ALLMÄN FAKTA: Ni är dåliga på att kommentera! Haha :P Det är så tråkigt utan kommentarer ;P;P Skriv ner nåt litet krafs så ser jag att nån bryr sig om att jag anstränger mig för att lägga upp bilder med mera ;P;P (Om nån nu gör det ;P)


Kram!

Av Ida - 8 september 2010 01:06

Hejsan!


Ikväll har jag, pappa och Anna ätit på en Italiensk restaurang med en servitör som visste hur han gjorde för att locka kunder. Vi föll för tricket, haha. Nej, men det var ändå precis vad vi skulle vilja äta allihop, men han var lite kul, den där servitören.


Han skrev upp dessert-listan på bordsduken (var iofs ändå av plast och skulle antagligen slängas efter dagens slut, kanske redan efter oss. LITE FAKTA: Vi tog faktiskt dessert också, han visste som sagt precis hur han skulle göra den där servitören :P), skojade med oss vid glassen och gav mig en sked och sa att han skulle ta den andra (den skulle Anna egentligen ha, för vi skulle dela på en glass), han gjorde lustiga miner (unforgetable=) med mera. Det var en riktigt trevlig kväll. Tre Pasta Bolognese och dryck till det. Jag fick beställa in en extra coca cola! =) Plus då efterrätt! NICE!! Asmätt är jag iaf :P


Som sagt supertrevligt, men sorgligt efteråt. För då var jag tvungen att säga hejdå till pappa. Snälla, superbraiga pappa. Vad jag kommer sakna honom! Honom och resten av familjen naturligtvis. Det har varit så tryggt att ha honom här och imorgonkväll kommer jag vara helt själv i Spanien. Lääänge. Men jag har ju Skype. Och så har jag Anna och den spanska trevliga familjen. Så jag får klara mig. Love you dad and the rest of the family! <3<3<3<3 (Ett hjärta för var och en av dem.)


Nej, nu måste jag gå och lägga mig. Godnatt!


P.S Pappa och jag var och åkte motorcykel idag igen. Det var askul! Och jättefina utsikter! D.S


  




www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards