idaifvrig

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Ida - 9 september 2010 22:30


      Anna, Luka och Karl.

 Jag har jacka på mig för att vi åkte motorcykel. Men det var varmt! Denna tiden på dagen iaf! Pappa är som hemma på motorcykeln =)  

Av Ida - 9 september 2010 13:54

Buenos dias!


Har just kommit tillbaka till skolan efter en stadsvandring med klassen, för att se var några viktiga ställen finns =) Har slutat skolan, men ska prata med vår biträdande rektor för att fixa mitt speciella schema, typ. Alla får "ett eget" schema, eftersom alla har läst olika kurser innan de kom hit. Ett oändligt pusslande med schema lär det ju bli för lärarna, men ja. Det är så de måste göra för att lösa det.


Börjat med matte C ¨på morgonen och det verkar väl...hyfsat svårt, för vår mattelärare var inte den bästa på att förklara, han går lite för fort fram, men jaja. Får jobba, jobba, jobba matte varje dag. Måste verkligen kämpa på med matte, för att det ska bli nå bra utav det ;P


Tack för kommentarerna! Wohoo! Det blir 100 gånger roligare att checka bloggen :P Fortsätt så, keep up the good work, guys! :P


Kommer kanske med nå bilder ikväll. Får se. :P


Ciao!





www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards