idaifvrig

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Ida - 1 september 2010 17:41

Nu är det 2 ynka dagar kvar (nyss var det ju 6 månader???) till jag åker!! Woahaaahoahehhahaaaa!! Haha =)


Dock är det supermycket att fixa innan, fattar knappt hur jag ska hinna. Först ska jag försöka få ihop det med alla som vill hinna träffas innan jag åker + att jag måste fixa kamera och skype-grejs + att jag måste packa färdigt! Och timmarna bara går och går ...


Måste nog ta och fortsätta packa nu!


Ciao!

Av Ida - 1 september 2010 10:53

Hej alla glada!


Nu sitter jag här och har historia =) Haha, ok, samhällarna åk 2 har historia och jag joinar dem. Och stör dem. Haha.


Kanske följer med dem till maten sedan, men lär ju inte få äta, eftersom jag inte går på denna skola detta år.


Vill ju hälsa på naturarna också. Vill träffa ALLA!


Kul, kul är det iaf att vara här!

Av Ida - 1 september 2010 00:32

...går till Julia the one! <3 För att hon är så himla snäll och trevlig och underbar och, ja, jag kan fortsätta i all evighet, men också för att hon har gett mig en spark i baken dessa senaste två kvällar så att jag börjat packa och är ca 75% klar med packningen!


Fast hon har skola dagen efter, sitter hon här med mig och bara ger mig socialt stöd och allmänna tips och råd medan jag packar. Och så fikar hon kvällsfika med lilla mig, trots att klockan är midnatt.


Söt-Julia! Det här inlägget är dedikerat till dig. Bara dig. Puss och kram min sötnos! <3<3


  

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards