idaifvrig

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ida - 14 september 2010 19:39

Jag har namnsdag idag :P Felicia påminde mig nyss ;P Hade glömt bort det. Haha, här i Spanien är det ju inte Ida. Det kanske är Enrique eller nåt ;P (Var det nån som fattade poängen med Enrique? Inte? Ok.)


Idag har jag varit och ridit på andalusiska hästar i de andalusiska bergen/höjderna = askul! Det gick uppåt och neråt och vi galopperade lit grand, och utsikten var fantasisk! Absolutamente fantástica! =)


När jag och Anna kom hem (efter att ha cyklat i den spanska trafiken = livsfarligt!) gick vi ner till stranden och solade och badade --> det var så härligt! Så otroligt skönt i värmen!


Nu är jag hemma och snackar med lillasyster, lillebror och pappa på Skype. Just nu försöker jag få lite hjälp med matte --> det är en aning svårare på 400 mils avstånd än om man sitter hemma vid köksbordet i Sverige. Men, men. Det får funka :P


Nedan --> lite bilder från idag. Tog inte med mig kameran upp på hästryggen, men imagine en alldeles AMAZING utsikt! =)


        


Ciao!



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards