idaifvrig

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Ida - 18 september 2010 19:27

Hola!


Idag har vi varit på stranden som sagt och det gick riktigt bra att plugga på stranden! Mitt nya sätt att få in saker i skallen --> det blir riktigt kul att plugga, då man liksom har nåt att läsa då man ligger och solar. Solar ja. Det var den lilla grejen. Jag. Blir. Inte. Brun! Vad är det för fel på mina pigment? (Can you answer that question mum&dad? Det är ert fel! Skoja ba ;P) Men vet ni vad jag blir istället? RÖÖÖÖD! Kul. (NOT) :P Men jag lever med vetskapen om att det en dag kommer att omvandlas till brunt, så det är lugnt. Haha, är så van att bränna mig nu, så jag tänker inte på att det liksom bör göra ont längre :P Det kanske är bra :P


Brände mig iaf ordentligt på benen, trots att jag smort in mig rejält med solskyddskräm. Ok, nog om min röda bränna nu. Nedan har jag spelat in en liten video! :P Det är på stranden, som ni kanske kan se :P Det är också en bild på det återkommande inslaget i mina strandvistelser: Magnum Double Chocolate. Måste vara världens godaste Magnum eller nåt. Chokladglass överdragen med först ett lager chokladsås och sedan ett lager choklad på det. Rekommenderas starkt! (OBS! Finns inte i Sverige. ;P)


Ha det guld! =) Kram!


P.S Spanjorer fortsätter gasta "Hola guapa"  (Hej söta tjej, typ) till oss vart vi än vänder oss. Det måste vara något med den svenska/skandinaviska genen som slår all in i Spanien alltså ;P D.S


  


Av Ida - 18 september 2010 12:13

Det lät inte illa va? Nej men idag hade jag och Anna tänkt bege oss till stranden :P Det blir till att bada och sola + att vi tänkte plugga (det var 2 flugor hittills) :P Sedan tänkte vi nog ta en sväng förbi nån affär och se om de har nåt intressant, jag är lite halvt ute efter ett par shorts, men vi får se vad min ekonomi säger om det. (Den 3e flugan :P) ;P Men det ska nog gå bra - jag har typ inte köpt något den här veckan, bara för 3,6 euro. Pretty good uh? :P


Nej, nu ska jag dra ihop mina skolböcker och dra på mig bikinin, så ger vi oss iväg sedan. :P


Ha det guld!


     2 underbara småsyskon :P Love ya! <3

Av Ida - 18 september 2010 01:33

Wohoo! Nu har det äntligen hänt! Jag har skaffat mig en ny header! All tacksamhet går till Anna som är mer teknikkunnig än mig och guidade mig hela vägen genom tillverkning och design, även om jag, tufft nog, fick stå för valet av bilder och text =)


Men visst blev den snygg!? Gud vad nöjd jag blev! ^^


Kram!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards