idaifvrig

Direktlänk till inlägg 8 september 2010

Lite fel

Av Ida - 8 september 2010 19:11

Tjo!


Det blev lite fel, så ett inlägg ("Skolan har börjat") har lagts in fel (typ av bloggen), så det står 7 september, och så hamnade den under "Middag på restaurant". Det ska naturligtvis vara det senaste inlägget, skrivet idag den 8e september :P


LITE ALLMÄN FAKTA: Ni är dåliga på att kommentera! Haha :P Det är så tråkigt utan kommentarer ;P;P Skriv ner nåt litet krafs så ser jag att nån bryr sig om att jag anstränger mig för att lägga upp bilder med mera ;P;P (Om nån nu gör det ;P)


Kram!

 
 
Ingen bild

Jöran Lundberg

9 september 2010 11:36

Hej Ida. Jag skriver några rader så att du vet om att vi med stort intresse följer dina förehavanden i Spanien. Vi har varit på Gotlamd en vecka och kom hem i måndags 6/9. Nu går åter livet sin jämna lunk. I dag skall jag spela med OLD Fejsk kvartett.

Ida

9 september 2010 13:51

Åh vad roligt att höra! Det är bara bra; skriv några rader så jag får höra från er! =)

Ja, och vad roligt! Gotland är ju verkligen jättefint och roligt att hälsa på kussarna och faster (eller ja, i ditt fall dotter och barnbarn)! Hoppas ni hade det bra på Gotland!

Vad är Old Fejsk Kvartett? Är det samma musikgrupp som du sjöng med på Elim-kyrkan? =)

Kramar!

 
Ingen bild

JULIA!!!

9 september 2010 13:02

Hej din galning!! ;P
Klart att det e folk som bryr sig!(jag tex)
Miss U soooooo much.. :( kommer att bli deprimerad innan jul, du verkar ha det bra iaf och det e ju huvudsaken :]
STORFETMEGAKRAM på dig :*
Hörs

Ida

9 september 2010 13:47

Hej på dig med tokstolle! :P

Åh, vad nice att höra :P Miss you so much too! Skaffa Skype så vi kan prata! Det funkar utmärkt =)

Deppa inte ihop, jag kommer snart hem igen, även om det faktiskt känns som en evighet tills dess ;P Har insett det nu, känns som om jag varit här aslänge och det är ändå bara 6 dagar ... Inte ens en vecka liksom! ;P Men jag har det bra, så det är toppen :P

SUPERDUPERMEGAKRAM tillbaka till dig!

 
Ingen bild

Gissa vem... :P

9 september 2010 14:17

Haha, du vet hur jag e med datorer men jag ska göra ett försök :)
6 Dagar... mycket kan hända på den tiden ;)
Ska se om jag kan skicka några roliga bilder till dig snart, måste försöka överkomma mina tekniska svagheter bara :P.
PUSS PÅ DIG :*

Ida

9 september 2010 22:29

Jo, det kan ju det =)

Ja, gör det!

PUSS PÅ DIG MED! =)

 
Ingen bild

GrandpaJL

9 september 2010 19:09

Det blev liten felstavning. Det skall vara OLD Fejs kvartett. Det är en relativt ny konstellation musiker. FEJS står för Fredrik, (Dragspel) Enar, (Gitarr)Jöran,(Fiol) Sixten, (Dragspel), som är medlemmarna i kvartetten
Vi spelar goa dragspelslåtar och leder allsång. Till veckan ska vi spela både på Björnaborg och Björkhem för "gamlern" där.
I övrigt hade vi det bra på Gotland. Det var inga "projekt" på gång så vi kunde ta det ganska lugnt. Hälsningar från ett gammalt "fejs".

Ida

9 september 2010 22:26

Aha! Då fattar jag =) Fiffigt namn :P Så du plockar fram fiolen och spelar på och har kul, nice! =)

Vad kul! Det kommer "gamlern" att tycka om =)

Vad bra =)

Soliga hälsningar från Iiiidaaa :P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 20 mars 2015 03:19

                  Äntligen har jag gått Ben Lomond! Har länge varit på min Att Göra I Queenstown-lista, men eftersom det är en hel dags tur dit och tillbaka har jag aldrig kunnat göra det för jag antingen jobbat tider som hindrat det eller...

Av Ida - 14 mars 2015 03:27


  Hittade en länk om Queenstown. Tyckte den beskrev denna stad på ett ganska bra sätt. Hoppas länken funkar --> http://www.stayatbase.com/blog/18-reasons-why-queenstown-is-the-best-place-on-earth     ...

Av Ida - 11 mars 2015 10:29

Har precis ätit kiwi. Är inte kannibal, jag lovar. Innan, i Sverige, var kiwi för mig naturligtvis en frukt. Nu känns det först och främst som en "local"/lokalbo, en person från Nya Zeeland. De kallas ju "Kiwis". Och om nåt är "kiwi", så är det nya z...

Av Ida - 9 mars 2015 10:52

Nåt man tydligt lägger märke till är att jobblivet inte är samma här som i Sverige. I Sverige har man som "undersåte" mer att säga till om, vi kan lättare säga emot eller rent av kaxa mot vår chef utan att lida minsta av det. Känner att det är både b...

Av Ida - 9 mars 2015 10:43

En väldigt intressant insider-information jag kan dela med mig av från jobbet på restaurangen är att när chefskockarna eller chefen och nån utomstående viktig person (ex. en leverantör) på restaurangen där jag jobbar (Pier 19) behöver prata allvar me...

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards