idaifvrig

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Ida - 2 september 2010 17:42

Tjolahoppsansa. Nu är det nervkittlande nära. Har nåt sorts rus i kroppen som bara inte kan släppa och nu har hjärnan slagit på kom-ihåg-funktionens yttersta funktion. Vad har jag inte packat ned? Var ligger den saken? Vad kommer jag att behöva? Och så vidare. Usch! Jag känner mig inte ett dugg färdigpackad! Får ta tag i det nu.


Iaf så har jag hunnit med att göra en massa saker idag. Trodde aldrig att jag skulle hinna få så mycket saker gjorda på en dag, trodde det var kört, med alla grejer som skulle hinna fixas inför Spanien, men icke! Idag har jag och mamma och pappa fixat och donat, skickat ned saker per mail till Spanien och ränt runt i hela, halva stan, men det blev gjort iaf!


Och jag har köpt mig en digitalkamera!!! Yeh!!! Har velat ha en i evigheter, så det känns jättebra att äntligen ha köpt en =)


Nej, nu måste jag fortsätta packa. Ciao!

Av Ida - 2 september 2010 16:22



                           1 dag kvar!!!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards