idaifvrig

Alla inlägg den 5 september 2010

Av Ida - 5 september 2010 16:33

Tjo!


Nu är vi för tillfället tillbaka hemma (ja, alltså hemma i Spanien :P) och tänkte få i oss lite mat innan vi sticker iväg och letar efter vägen till skolan (vi har ingen karta ... det borde vi nog skaffa ...). Sedan tänkte vi kanske gå och bada =) Åh, medelhavet! I ett år! Tack Gud för att jag får ha det så här bra!! <3


Ciao!



Av Ida - 5 september 2010 13:03




             



Bilder från flygplatsen, bilder på Anna och mig på vår lilla kvällspromenad runt i området och på stranden (   ) och på Enrique --> min värdbrorsas son; assöt liten spanjorspojke, men kör sitt eget race, bryr sig inte riktigt om när man pratar med honom eller nåt, men han är kanske blyg. =)


Nu ska vi gå till ett köpcenter som heter typ Maradona eller nåt och sedan blir det till att hitta vägen till skolan, så vi är förberedda inför imorgon =)


En sak som är säker är att vi har det jättebra! Vår värdfamilj är superbra och Anna är supermegaschysst! =) Supergod mat och jättefint hus och rum med mera. Jag är så glad! Det kunde inte ha blivit bättre! =)


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards