idaifvrig

Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Ida - 26 juni 2010 00:17

Hej =)


Jobbade ikväll ändå. På plats på Solbacken kom min chef och frågade om jag kunde jobba ikväll för att det var så mycket. Och visst kunde jag det! Det behövdes verkligen en extra person; vi var till och med tvungna att jobba över, jag och Mirjam, trots att passet egentligen bara ska innehava en person ...


Och så åt vi glass! Haha, vi unnade oss det --> det är så härligt med jobbet på Solbacken, man kan liksom jobba 100%, men så kan man också få ta sig en glass som förtjänst. Och vad vi glassade på! Tre kulor, en massa choklad- och kolasås och så godis som extra topping på det =) Var helt mätt efteråt, gott som tusan var det! =)


Så nu sitter jag här. Borde gå och lägga mig, eftersom jag ska upp klockan 6...idag (blir det ju, klockan är ju efter 12) =S Oh, hur ska det gå?


Jaja, godnatt!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards