idaifvrig

Alla inlägg den 25 juni 2010

Av Ida - 25 juni 2010 12:34

Ja, plötsligt var det midsommar. Jag och the family åker till...*trumvirvel*...Solbacken! Wohoo! Överraskning? Jag är ju där jämt känns det som. Fast vi brukar inte vara varje år. Nu flera år i rad (förutom då jag tog konfirmation, också på Solbacken ;)) har vi varit uppe i Bondersbyn vid Kalixälven och firat med släktingarna =) Det är jättesuperfint där, men i år är vi alltså på hemmaplan eftersom syster har konfirmation där.


Tänkte göra mig lite fin - det är ju ändå midsommar! - så tog på mig linser och klänning, och så säger mamma att vi inte ska fara förrän tre! Jaha, jag som tänkte göra mig i ordning nu, men jag får väl ta det lugnt istället då ...


Men ni får ha det så jättebra på midsommarafton!


(P.S. Bara så ni som skickar sms och önskar mig en glad midsommar: Tro inte att jag dissar er och inte svarar på smsen; jag har inga pengar! Måste sätta in pengar - snart! Bara så ni vet ;) D.S.)


Här nedan är lite bilder från förra sommaren - visst ser det härligt ut? Sommar! ;)


    


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards