idaifvrig

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Ida - 15 juni 2010 18:38

Nu har stipendier.se svarat på mitt mail, och jag säger bara bra och tack! De tog på sig ansvaret och lovar att betala tillbaka pengarna jag betalat för tjänsten. Det var iaf rakryggat gjort av dem. =)


Sedan har jag varit på kurs heeela dagen. Var lite trött eftersom jag somnat vid två i natt och fyra och en halv/fem timmar senare var det uppstigning. Runt klockan åtta blev vi fyra Solbacken-jobbare (;P), jag, Mirjam, Cornelia och Jennie upphämtade av Lotta och Julia, så styrde vi bilen mot Kramfors.


Väl där hade vi en riktigt intressant kurs om hur man använder ett visst campingkort, hur man checkar in och ut gäster samt hur man skall beömta gäster. Mycket korvstoppningsinformation, men det gick hyfsat bra ändå =) I slutet fick vi ett fint litet diplom som visar att vi nu är utbildade camping-chottamojser (vad heter det? Campingpersonal kanske ....;P)


Kom hem vid ca halv sex, så sedan dess har jag tagit det lugnt hemma =) Pratat lite med Ewelina i telefon. Ska nog ta och ringa Andersons brudar nu också. Hoppas de svarar =)


Ha det guld!


Av Ida - 15 juni 2010 00:01

Tjooo!


 Jag, Emma och Ella sitter och ser på Public Enemies. Johnny Depp är ju som vanligt bäst =) Dricker också antal koppar te, gott, gott =)


Nu har vi gjort ett litet stopp i filmen för att fylla på kopparna, sedan bär det av igen in i filmvärlden =)


Ciao!


  

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards