idaifvrig

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Ida - 17 juni 2010 22:42

Ja, den filmen har jag och mamma sett ikväll; jag älskar Wallander-filmerna och denna var nog den bästa jag sett ever! =) Den var asbra! Nu kommer jag gå och tänka på den hela kvällen, natten ... ;P


Den var liksom så...bra! Haha, nej men, den hade mycket bra handling, alla var bra på att spela och så var den liksom så gripande eftersom det var en ung pojke (16 år) som var mördaren; därför att hans pappa blivit mördad, så gick han runt och sköt ned alla som varit inblandad i mordet på honom (pappan), helt skickligt och genialt (förutom att han var mördare då, det var ju inge´bra förstås ;P). I slutet bara sköt han ner värsta gangsterledaren, som sade sig aldrig kunna bli åtkommen. Ha! Go Mr Killer på 16 år! ;P Och han var så hård utanpå, men ändå så var han så mjuk inuti (den sextonårige mördaren Hector) och jag faller ju för sådant, haha, så ni kan ju förstå min förtjusning över filmen (eller nåt;P) =) Mr Killer är spelad av Tom Ljungman, som verkligen gjorde ett alldeles kungligt skådespeleri; han var verkligen perfekt i rollen som Hector =) Dessutom diggar jag Pontus (spelad av Sverrir Gudnason --> isländsk i grund och botten, coolt, I know!) i filmen, han är så bra! =) Jag rekommenderar verkligen filmen! =)


Ok, nej nu ska jag inte döbabbla om Wallander, så ni blir asuttråkade och aldrig vill komma tillbaka till min blogg, och... (Sluta babbla nu Ida!)


Jaja, ha det bra!


Ciao!


  



Av Ida - 17 juni 2010 14:37

Så länge sov jag inatt. =) Från halv elva igår kväll till ett idag, var man trött eller? ;P Tror nog det =) Men nu är jag pigg och det känns riktigt härligt! =)


Ciao!



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards