idaifvrig

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Ida - 7 juni 2010 14:01

Tjo. Fick just reda på mitt engelska-nationella-betyg. Är inte alls nöjd, blev faktiskt riktigt besviken, och det betyg som jag trodde var iaf rätt så lugnt fixar, är helt plötsligt på svaj. Gud nu vet jag inte alls vilket betyg jag får, och läraren har inte varit med under de förra proven som vi skrev. De fick jag MVG på - jag hoppas att hon ser till de proven också. Om inte ... Ah! Då blir jag sur. Men jaja.


Nu ska jag och Georgette gå ut och göra matte-statistik-grejen. Sedan blir det stan; ska eventuellt köpa de kläder som jag lade undan igår.


Ciao!

Av Ida - 7 juni 2010 01:32

Tjooo!


Ikväll har jag varit och grillat med kompisar från förra klassen. Vi var i Bonäset vid vattnet, asfint! Vi grillade korv och marsmallows och gjorde majbrasa av elden. Haha, blev typ farligt ibland med värsta big eld, men det gick bra =)


Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Om jag orkar (  ) ...


Godnatt!



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards