idaifvrig

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Ida - 13 juni 2010 22:10

Hej bloggen!


Nu är jag hemma igen efter jobbet (ok, kom typ hem för en och en halv timme sedan). Ser halvt på fotbolls-VM och sitter halvt framför datorn. Det förstnämnda har inte skett många gånger, men nu är det faktiskt intressant; Tyskland spelar och de gör många mål och då blir det ju roligt att titta på! =) (Är ju "kär" i ett antal länder och Tyskland ingår ...Nån som märkt det? ;P)


Tremänningen Ella har kommit hit iaf. Hon och Emma ska på konfirmation på tisdag, så hon är här tills de ska fara. (Hon bor nämligen ca 41 mil härifrån, så, ja ...)


Nej, nu ska jag nog ta och dricka lite te.


Ciao!

Av Ida - 13 juni 2010 13:52

Ja, jag tror att jag ska ta mig en löprunda. Nu börjar jag komma in i tränandet, yeah! Go for it Ida! =)


Sedan bär det av till Solbacken och sommarjobbet. Vi ska gå nån utbildning om typ hygien och sånt. Är ju alltid bra att veta!


Ciao!



Astråkig bild kanske, men vadå, den passade ju bäst in till inlägget! ;P

  

Av Ida - 13 juni 2010 00:04

Hejsan.


Jag måste faktiskt medge att jag är smått rastlös nu när det är helt fritt att göra vad som helst. EXAKT vad som helst. Ingen läxa, bara fritid. Jahapp. Kom hem efter jobbet idag klockan tio i två; jag liksom, vad ska jag göra nu då tills klockan är middagstid? Bara fritid ... Finns det liksom inget "måste" att göra? Säkert?


Men jag lovar, ge mig nån vecka eller två .... Nej, riktigt så länge bör det nog inte ta förrän jag kan sysselsätta mig dagarna långa med sommarlovsroligheter =)


Ha det guld!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards