idaifvrig

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Ida - 5 juni 2010 17:31

Hejsan svejsan! Idag har det varit en riktigt trevlig familjedag. Väcktes relativt tidigt för att, efter att alla grejer ställts iordning, fara och paddla! Asskoj! Och verkligen asmysigt! Och asfint med solen som glittrade i vattnet! Lite läskigt dock; det stack upp grenar och stenar här och där, så man var tvungen och väja för dem hela tiden.


Vi började i Uberg och paddlade till *vad-det-nu-hette-kommer-inte-ihåg* ;P På ungerfär mitten stannade vi vid världens mysigaste ställe; det var en liten stuga, ett dass och grillplats, mitt i skogen med ån precis bredvid. Solen lyste och det var härligt tyst - bara naturen hördes. Helt underbart!   Där åt vi iaf pyttipanna och grillade marsmallows och hade det så bra så  


Nu är vi alltså hemma. Ska gå och se på film. Jag tror vi ser Wallander först, sedan senare ikväll Pans labyrint. Vad skönt med filmmys :D


Ciao!


        










www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards