idaifvrig

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Ida - 2 juni 2010 21:18

Jag förstår om jag tröttar ut er med mitt himla plugg-tjat dag ut och dag in. Ingenting upplyftande direkt, I know, men jag tror att jag behöver lasta av mig all den tråkighet plugg medför ... Liksom kind of avreagera. Men jaja. Kommer här nu med ytterligare ett plugg-inlägg: KEMI! Ah! Går typ segt som tusan, och jag måste (måste, måste, MÅSTE!) hinna igenom resten av sidorna som vi har till provet (läste nästan hälften igår) + att det är massa frågor som jag bara förväntar mig ska vara ASSVÅRA + att jag ska få in allt i skallen + att jag bör plugga på tyskan också. Gud, hur ska detta sluta?


Idas samvete: "Plugga för tusan!!!!!!"

Jag: "Ok då."


Ciao!

Av Ida - 2 juni 2010 10:00

Hejsan!


Idag har vi i min etologigrupp (Lisa, Christoffer, Oliver och jag) gått upp på närmaste skola och betraktat eleverna lite grand. Hur de hälsar och så. Visst fick vi höra några hälsningsfraser, mest endast hej och höjd hand, men inget dramatiskt. Så nu är vi tillbaka i vårt eget kära uppehållsrum, och jag tänker ta och plugga lite tyska hade jag tänkt. Har ju den sista delen av tyska-avtentningen imorgon.


Shoo svejs!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards