idaifvrig

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Ida - 8 juni 2010 12:05

Fick precis höra att jag inte får ta med mig datorn till Spanien. Den ska hållas i förvar här ett år tills jag kommer tillbaka. Kanske vad man hade att vänta, men jag blir ändå helt sad, nu blir det ju ingen connection med Sverige överhuvudtaget, no connection with family, friends etc.    Det känns tråkigt. Lite besviken är jag allt, tyckte att de isf kunde ha sagt det tidigare.


Jaja, det är bara bryta ihop och komma igen ...;P


Ciao.



Av Ida - 8 juni 2010 10:51

Tjooo!


Gud, vi fick tillbaka både kemiprovet och laborationsrapporten idag. Trodde inte mina ögon: MVG på kemiprovet och MVG- på laborationsrapporten! =) Wow Ida, nu kan du skatta dig lycklig för resten av ditt liv. Typ. =) I´m happy kan jag lova =)


Har precis skickat in naturkunskapen. Kände att det var dags nu efter nån veckas (en och en halv typ) försening ...;P Hoppas det inte påverkar allt för negativt på betyget ... Men vi har ju haft så fruktansvärt mycket, och då är NK:n inte riktigt prio 1 ...


Nu ska jag finisha mattegrejen.


Ha det absolut guld! (För det har jag   )


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards