idaifvrig

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Ida - 6 juni 2010 19:15

Gick in på Facebook och gissa vad man hittar? Jo, en massa härliga Lycka till-kommentarer från härliga personer! Vad glad man blir! Hade skrivit att jag var nervös som tusan inför kemi-provet och så får man så härliga uppmuntringskommentarer :D Tack för det och så hoppas vi generellt att alla ska göra för varandra i framtiden; det värmer! :D


(Hade velat tacka där, men såg inte kommentarerna förrän nu, men jag ska tacka ändå :D Bättre sent än aldrig :P)


Ciao!

Av Ida - 6 juni 2010 17:50

Hejsan! Idag har det hänt lite olika grejer. I morse var jag till kyrkan med mamma och Emma, där vi fick lyssna till en ganska lång predikan om nåd. Sedan gick jag och Emma på stan, där vvi hittade fina kläder på BikBok samt åt vi på Barista. Jag beställde en pasta carbonara, men fick typ pasta med köttfärssås ... Aja. Orkade inte gå och be om en ny, skulle de liksom kasta bort en helt portion då eller? Nej, jag nöjde mig ändå =) Men lite surt var det ju; ville ju ha carbonara! ;P


Efter det gick jag upp till Parken, där jag, med min kör Feminalen, sjöng några låtar på nationaldagsfirandet som hölls där. Det gick väl sådär, det blev lite fel i sångerna + att när vi som bäst stod där på scenen, så presenterade presenteringsmannen en annan grupp - han hade typ inte oss ens på sin "folk-som-ska-uppträda"-lista eller nåt! Jaja, det löste sig iaf och det var ju, som alltid, kul att sjunga!


Sedan gick jag hem och fastnade på vägen hem hos Julia och vi hoppade studsmatta och pratade.


Nu är jag dock hemma. Ska snart äta middag; grillad kyckling och potatis eller nåt. Gott :D Efter det ska jag och Emma på Kvantum eller nån annan trevlig mataffär och köpa choklad ;P


Ikväll blir det nog film eller så kanske jag (och eventuellt Felicia, ska ringa henne) ska plugga. Biologi och/eller naturkunskap blir det nog. Vill få bort allt så fort som möjligt nu innan sommarlovet! =)


Det blev ett långt inlägg. Det skulle inte bli det hade jag ju tänkt, men det har hänt så mycket olika grejer idag! =)


Nej, nu ska jag fortsätta vika tvätt.


Ciao!


   


Bild 1: Jag, på väg hem från nationaldagsfirandet.

Bild 2: Parken, där nationaldagsfirandet var.

Bild 3: Emma, på Barista.  

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards