idaifvrig

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Ida - 18 juni 2010 21:39

Yes, here I am ... Nej, men det var nice på IKEA, hittade lite olika nödvändiga och onödvändiga grejer =) Gick en sväng på Birsta City också, vilket var ganska nice, men jag hittade inget trevligt, kanske lika bra det, med tanke på det alltför tomma kontot ...


Sedan begav vi oss hemåt, lyssnandes på radio om Kronprinsessbröllopsgrejs - riktigt trevligt! Tänk en kille som Daniel, värsta normal guy, liksom går och hittar sig en tjej som "RÅKAR" vara Sveriges Kronprinsessa. Jag tycker det är AWESOME! =) Och nu ska han alltså gifta sig med denna sköna Kronprinsessa imorgon, Gud så härligt! Hoppas det blir jättefint väder! (Går emot alla facebook-grupper som säger typ "Vi som hoppas att det spöregnar på Kronprinsessans bröllop" --> Nej, Gud, detta ska bli världens grej och jag ber till Gud, låt det bli fint väder! =))


Ha det bra!


Ciao!


  Visst är de värda ett kungligt fint bröllop? =)


 Bilden säger allt ... ;P 

Av Ida - 18 juni 2010 13:22

Tjo igen ... Det blir nog till att fara till IKEA idag. Hmm, var lite tveksam på om jag ville följa med, men Birsta City finns ju alldeles bredvid. Så jag kan ju gå och shoppa under tiden...eller nåt. Utan pengar. Genialt! (NOT.)


Ciao!

Av Ida - 18 juni 2010 13:00

Ja, idag regnar det för fullt. Men vet ni vad? Jag tycker det är riktigt mysigt! Tänk en kopp te, sittandes i soffan, tittandes på en bra film, med regnet smattrande på rutorna =) Visst låter det underbart? =)¨


Igår hyrde mamma och jag en massa film, så nu är det bara att välja och vraka, vilken man vill se ... =)


Ciao!



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards