idaifvrig

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Ida - 4 juni 2010 18:10

Done, done, everything is done! OK, nästan allt. Alla prov är iaf bortgjorda och jag är superdupermegahappy just nu    Gjorde kemiprov som sista prov detta läsår och jag kan bara meddela att det var astråkigt, men nu är det över!


Dessutom fick vi tillbaka nationella i matte: Fatta vad glad jag är! VG+ i matte A och MVG i matte B!!! Tyckte att matte B kändes som att det gick bra och det verkar ju vara fallet också (happy, happy, happy   )    Sedan kändes matte A inte alls lika bra och därför är jag jätteglad över VG+:et :D Lägg märke till plus-tecknet ;P Men MVG alltså! I matte B!! Wohoo!!   


Dessutom fick jag veta slutbetyget på tyska steg 2, som jag ju här i veckan tentade av: MVG!   Alltså kan ni förstå hur glad jag är?! Och dessutom är det sommar! Totalt lycklig! :D


"And she lived happy ever after ..."

Ok, förlåt om jag skryter, men jag är bara så extremt glad! Hoppas ni har överseende =)


Nu ska jag gå och måla naglarna blå tror jag :D


Ciao och massor av glada kramar!






Bild: Glad! Ser kanske inte exakt lika glad ut som jag verkligen känner mig, men ja, glad var/är jag iaf på bilden! :D

     <-- MVG!   

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards