idaifvrig

Direktlänk till inlägg 16 september 2010

Mitt hjärta slog lite extra på mattelektionen idag ...

Av Ida - 16 september 2010 17:36

Idag fick vi tillbaka våra mattediagnoser, rättade och klara. Innan sade Cédric (vår mattelärare) att det bara var 1 som hade haft alla rätt. Han sa också att de allra flesta (15 av 18 i klassen) hade glömt att pröva sina svar på X i grundtermen.


And can you guess folks? JAG var den som hade alla rätt! Jag! Haha, sorry, men ni kanske inte fattar det stora i det, men det gör jag! :P Haha, visst kändes det bra och jag trodde nog att jag skulle få typ alla rätt efter att Cédric gått igenom vissa svar på tavlan efter diagnosen, men ändå! :P När jag fick tillbaka provet och det stod R, R, R och R, då blev jag faktiskt riktigt glad och stolt :P Att jag var den ENDA som hade alla rätt! I en naturklass med tons of smarta personer! Och matte C! Stort! :P


Sorry om det verkar som att jag skryter, men jag blev bara glad och ville dela det med...ja, you folks :P


 


Kram! 



 
 
Ingen bild

Pappa

17 september 2010 09:14

Kanon Ida! Det är bara att se till att jobba med matten så du hajar hur det fungerar. Då är det lätt. Grattis!

Ida

17 september 2010 16:52

Tack =) Det kändes asbra :P Det var liksom som om jag, när jag såg uppgifterna, bara kom ihåg hur man gjorde :P En uppgift hade jag inte ens jobbat med i boken (typ skriva i funktionsform eller vad det heter), men det kom jag då ihåg att han gått igenom på tavlan, och då gick det bra :P Men jag ska jobba på minsann! =) Kram!

 
Ingen bild

Adina

17 september 2010 12:15

GRATTIS!! ;)

Ida

17 september 2010 16:49

Tack!:P =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 20 mars 2015 03:19

                  Äntligen har jag gått Ben Lomond! Har länge varit på min Att Göra I Queenstown-lista, men eftersom det är en hel dags tur dit och tillbaka har jag aldrig kunnat göra det för jag antingen jobbat tider som hindrat det eller...

Av Ida - 14 mars 2015 03:27


  Hittade en länk om Queenstown. Tyckte den beskrev denna stad på ett ganska bra sätt. Hoppas länken funkar --> http://www.stayatbase.com/blog/18-reasons-why-queenstown-is-the-best-place-on-earth     ...

Av Ida - 11 mars 2015 10:29

Har precis ätit kiwi. Är inte kannibal, jag lovar. Innan, i Sverige, var kiwi för mig naturligtvis en frukt. Nu känns det först och främst som en "local"/lokalbo, en person från Nya Zeeland. De kallas ju "Kiwis". Och om nåt är "kiwi", så är det nya z...

Av Ida - 9 mars 2015 10:52

Nåt man tydligt lägger märke till är att jobblivet inte är samma här som i Sverige. I Sverige har man som "undersåte" mer att säga till om, vi kan lättare säga emot eller rent av kaxa mot vår chef utan att lida minsta av det. Känner att det är både b...

Av Ida - 9 mars 2015 10:43

En väldigt intressant insider-information jag kan dela med mig av från jobbet på restaurangen är att när chefskockarna eller chefen och nån utomstående viktig person (ex. en leverantör) på restaurangen där jag jobbar (Pier 19) behöver prata allvar me...

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21
22
23
24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards