idaifvrig

Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Ida - 31 oktober 2010 21:40

Internet - en livsfarlig uppfinning.


Om man måste plugga. :P

Av Ida - 31 oktober 2010 12:38

Tjo!


Igår körde vi all in, jag, Anna och Lisa och for till Miramar och köpte oss nån liten utklädningssak; det blev en sorts mask för ögonen för mig och Anna, en rosa peruk för Lisa.


Så for vi hem till mig och Anna (japp, vi fick ta hem Lisa^^) och fixade oss, lääääänge. Sen bar det av ner mot Paseo Maritimo. Där var det typ bara svenskar och typ några engelsmän som var utklädda, men vi körde på utklädnad ändå. Allt hade kunnat vara jättetrevligt - om inte allt var så opepp! Vi var ju pepp, men det var ingen bra musik på den bar vi gick in på. Så skulle vi gå in på Fore Play, som vi var på förra gången; Anna gick in, Lisa gick in, jag...gick inte in, för det blev helt stopp. En vakt ba: Är du 18? Och jag är ju säääämst på att ljuga, så jag blev ju stående där. "Har du leg?" Vadå har du leg? Klart jag inte har! Alla vet ju att man blir rånad av princip bara för att man tar med det! Så då kom Lisa och Anna ut igen och så gick vi vidare. Jag är ju för i hele fri´n äldst av oss tre! Och de kom in, men inte jag!! Konstig vakt.


Ok, I know, man kommer kanske inte in på en bar när man är under 18, men jag lovar, normalt bryr de sig inte, och vi dricker ju inte ens alkohol! Jag lovar att vi är Fuengirolas snällaste, mest oskyldiga små svenskar, som går ut för att dansa och se hur Spanien är. Men nej, nej. Nästa gång sitter vi väl inne och ser film då. Fine.


Så vi gick hem relativt fort, det var verkligen ingenting pepp den kvällen. Så ja. Liiite fail kanske. Men jaja. Det var ju kul att fixa sig inför kvällen iaf!


                 


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards