idaifvrig

Alla inlägg den 2 oktober 2010

Av Ida - 2 oktober 2010 20:55

Jag och Anna tänkte plugga idag och plugga har vi gjort, men det har också blivit en tripp till el supermercado för att köpa lite gott tills ikväll :P Haha, bidde "Besitos de Fresa" (Jordgubbskyssar) för mig och de är supergoda!! Jag SKA bli nyttigare. Snart. Jag lovar. Ska bara tillfriskna lite först, är ju fortfarande förkyld som en groda =( Ikväll blir det nog att krypa ner i soffan (ner i?) med mina jordgubbskyssar för att se "Pojken i randig pyjamas" (på spaaaanskaaaa).


Nu ska jag nog plugga lite. Eller så käkar jag lite mer besitos. Hmm, vad låter trevligare? Att plugga såklart!  


Ciao!


      


Av Ida - 2 oktober 2010 14:02

Idag har jag bott i Spanien 1 månad! Yeh, så länge har jag aldrig varit i ett annat land i sträck :P Nu känns vissa saker helt vanliga, liksom som att det är helt naturligt att det finns palmer runt omkring en och att solen lyser typ varje dag, och man är som van vid hur det spanska livet fungerar. Lite halvt iaf :P


Nu ska jag jobba matte för fulla muggar! Är redan 1 timme och 18 minuter sen i min dagliga planering! Jaja, får köra på i 134% koncentration nu då :P


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards