idaifvrig

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Ida - 3 oktober 2010 19:20

Tjo!


Idag har vi tagit en promenad till Ferie-platsen för att käka gratis paella. Det var gott! Vissa grejer var lite skumma, som typ räkan som var hel liksom, med ögon och allt typ, men riset var supergott!


Sedan gick jag och Viktoria till stranden för att plugga och där träffade vi några spanjorer som var pratsugna, så vi pratade lite med dem (och pluggade, jag lovar!) =) De (spanjorerna) försökte även läsa och lära sig lite svenska och det gick väl sådär hyfsat bra :P


Nu måste jag plugga (vad annars?) och det på EN GÅNG!


Ciao!




Av Ida - 3 oktober 2010 01:04

De har gjort det förut och nu alltså igen :P Denna gång för Vogue =) Visst är de snygga!?


Bill passar extremt bra i de där kläderna! Vill ni veta vilka? Ja, men titta på videon då! ;P



Annars har jag och Anna börjat se Titanic --> teven var upptagen när vi tänkte se "Pojken i randig pyjamas" och vi visste inte hur vi skulle förklara att: den filmen liksom går på tv nu, men på en annan kanal, och vi skulle gärna vilja se den! .. Så det fick bli Titanic på datorn istället, men det är ju inte mig emot! :P <3 Titanic <3 


Snart ska jag sova! Hörs imorgon!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards