idaifvrig

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Ida - 10 oktober 2010 15:27

Åh, vad jag saknar körlivet! Det verkligen hur kul som helst att sjunga och då flera stämmor med mera!


Här är en låt som vi sjöng iaf refrängen på, på Norbusang 2010 i Malmö - helt cool är den! (Ok, kanske bara jag som tycker, men då står jag för det!) Bra låt för att höja självförtroendet iaf ...;P


Tro det eller ej, heter den =)


Av Ida - 10 oktober 2010 12:36

Godmorgon på er!


Eller goddag kanske är ett bättre ord, och jag har faktiskt inte särskilt nyss vaknat.


Idag blir det till att plugga: Aaaastråkigt. Är verkligen asopepp. Jag fattar inte att detta är vårt enda lov! Det är ju inte ens en vecka! Det är liksom två dagar! + helg då, men det ingår ju normalt ändå på en vecka och på en lovvecka.


Jag får ta och tvinga ner mammsen, pappsen och systeryster och brorzan hit till Spanien snart. Känner att det är dags snart att de får komma hit och krama mig litegrann, jag saknar dem här =) Jag vill inte åka tillbaka till Sverige, men de kan komma hit! :P


Ha en bra dag - jag ska försöka ha det. Med allt plugg. (Blääää!)

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards