idaifvrig

Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Ida - 24 oktober 2010 18:56

Hej!


Nu är det äntligen gjort!! Flygbiljett och tågbiljett hem är bokade! Det är första gången jag bokat själv :P Om inte ens föräldrar gör det, då får man ta tag i det själv helt enkelt ...


Så flyg från Málaga till Stockholm är bokat, liksom tåg från Stockholm till Sundsvall. Här kan jag lägga in världens fetaste klagomål: Alla ni buss- och tågbolag; varför har ni inga förbindelser med Ö-vik/Norrland?? Utmobbning hör ni!! Jag blir så sur. Jaja, nu får jag åka till Sundsvall istället för till Ö-vik, men det får funka =)


På återhörande!

Av Ida - 24 oktober 2010 00:48

Jag sitter här med Tokio Hotel sjungandes och spelandes i mina öron. Det är tyst i huset och jag sitter bara och begrundar den sanning jag för länge sedan kommit fram till:


Tokio Hotel äger. De äger hela världen! De har tagit sig från no-bodies från en liten by som heter Loitsche i Tyskland och nu äger de hela världen. För att de hade sådan vilja och sådant hopp. Gud vad jag älskar detta band! <3


       

 

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards