idaifvrig

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Ida - 8 oktober 2010 19:55

Tjo!


Igår var jag och Anna på Ferian; vi käkade spanska Churros (inte världens hit, nästan tvärtom. Churros = nå brödliknande/something doppat, fyllt etc. med choklad) och så åkte vi karusell! Vi åkte La Carcel (= Fängelset), den var askul, men ibland så svårt att hålla i sig! Man stod liksom bara helt upp och ner i som en bur, som ett fängelse :P Ascoolt och asroligt :P


Hemska skavsår fick jag också. När jag kom hem blödde jag på hälen, fattar ni vad ont det gjorde att gå i de där skorna så himla länge, efter att jag väl skavt upp de första skinnbitarna på foten? Nu blir det converse med sockar i, i framtiden!


Nu har jag slagit på stort med en MASSA bilder! Detta är verkligen ett specialutbud, så ta tillfället i akt och upplev La Feria en Fuengirola, via foton ;P


       Hästar spatserade runt här och där, både på Ferieplatsen och på gatorna, med señores y señoras ridandes på eller åkandes i vagn efter dem =) 

      De här tjejerna var så snälla att de lät oss ta kort på dem och deras vackra klänningar =)     Det här är den karusell som jag åkte i onsdagsnatt :P

Den här åkte jag och Anna =) Asrolig!  

Lägg märke till blomman och örhängena och allt, som jag har på mig =) Allt närmare spanjor kommer jag allt :P


Och för att slå på ännu större en stort, så ska ni också få en video! Wohoo! Tag tillfället i akt och checka in Ferielivet i Spanien! =)




Ha det bra! Kram!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards