idaifvrig

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Ida - 20 oktober 2010 14:17

Tjo! Jag tror att detta verkligen är ett bönesvar =)


Jag menar, jag stod i köket och bad högt och tydligt för typ en vecka sedan att: "Snälla, snälla, snälla Gud, låt Per (biologiläraren) vara sjuk på onsdag!" (Jag var lite halvt nervös inför det fyra kapitel stora biologiprovet, som vi skulle ha då, förstår ni.) Anna bara: "Men du kan ju be att han ska vara med dig istället, för det är ju inte särskilt troligt att Per ska vara sjuk." Och jag ba: "Meh, man kan ju inte be för vad man tror kan råka inträffa och därför kunna säga att Gud har gjort det. Han ska ju kunna lyssna till vilka böner som helst. Jag tänker då be om vad som helst, så därför ber jag nu att Per, unbelieveble or not, ska vara sjuk på onsdag." Men så troligt var det ju kanske inte. Men man kunde ju alltid be om det!


Onsdagen är här.


Och vad tror ni händer? Jo, Per var sjuk idag!! Så det bidde inget biologiprov, så vi får mycket längre tid på oss att plugga!!


Hur otroligt är inte detta? Bönesvar, jajemän! =)


Tack för alla kommentarer förresten! Ursnällt och asroligt! =)


  


        

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards