idaifvrig

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Ida - 25 april 2010 15:43

Hejsan!


Sitter här som bäst och räknar matte; kom att tänka på att jag bör färga om mitt hår snart, färga utväxten (ok, ni ba: intresseklubben antecknar, men ja, ändå!). Hmm ... måste nog ta och köpa lite färg. Äh, får se när det blir! :D


Ciao! :D

Av Ida - 25 april 2010 14:18

Ja, igår var jag alltså hos Lisa och träffade kompisarna :D Vi hade jättetrevligt och vi får tacka Lisa som bjöd på hela halva sitt hus, med mat och allt :D Ja, såg Skattkammarplaneten och den är ju bara för bra, har verkligen saknat den, sedan jag såg den första gången :D


Och så hälsade vi på fåren och lammen; Gud vad söta de var!! Ville bara krama om de små lambisarna! :D Fick klappa dem och gå in till dem, wohoo :D Ultimata upplevelsen en lördagkväll, helt sant :D


Sedan lekte vi burken, eller ja det var ingen burk utan en coca-cola-flaska :D Sedan lekte vi bolltagen, så vi fick springa av oss godiset vi (jag ;P) satt i oss (mig) under filmen tidigare :D


Sedan satt vi och såg på Discovery om "Kvinnor som mördar" och "I shouldn´t be alive" medan vi så lydigt drack saft. Det var ett gäng som kom in medan vi satt där som bäst och liksom; ja hejsan, vi är ett gäng 16/17-åringar och vi sitter här en lördagkväll och dricker saft och ser på Discovery ;D We are the coolest guys on earth! :D


Nej, nu ska jag nog ta mig an matten! =(


Ha det guld! =D=D


Ciao!¨


P.S HV71 vann SM-guld i ishockey för alla er som inte redan vet det ;P (Men vi alla vet att det egentligen skulle ha varit MoDo som vann, eller hur Ö-vik? :D) D.S


    


Fåren och lammen :D Fler bilder på kvällen kommer sedan :D

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards