idaifvrig

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Ida - 12 april 2010 22:18

Hejsan! Jag tror jag fattar Facebook nu! Iaf skapligt! Det var ungefär allt jag hade att säga.


Godnatt!

Av Ida - 12 april 2010 21:49

Wohoo! Nu har ett nytt rekord satts: 15 besökare idag! Det slog det förra rekordet (14 på den dagen)! STORT GRATTIS och tack för er visit :D


Idag har vi som sagt varit på genrepet - helt i onödan! Vi satt där i två timmar (TVÅ TIMMAR!) bara för att inse att musiken inte hann komma till anläggninen + att det inte direkt var något riktigt genrep. Mitt pH-värde sjönk en aaaning (ok, kanske bara naturare som fattade det där eller nåt ... alltså jag blev surare ;P) när folket började dra hem utan att vi behövt göra någonting! Men, det gick ändå bra; de var väldigt trevliga allihop och allt sådant där, så det var ganska lugnt ändå. Vi ska dit imorgon också, men då rackarns ska de få träna till våran egenhändigt utvalda musik. :D


Godnatt Leute!

Av Ida - 12 april 2010 15:45

Jahapp. Då var det skola igen ;( (Vill ha lov! Vill ha lov!) Somnade inte förrens vid ca halv 2 i natt och klev upp strax efter 7 ... Ca 5 och en halv timmes sömn, jippie! Halleluja! Men det gick faktiskt förvånansvärt bra att kliva upp, var inte så överdrivet trött, helt lugnt faktiskt.


Normalt har vi sovmorgon till 12.15, men jag skulle gå igenom grammatik för tyska steg 2 med läraren. Det gick bra, får lägga på ett kol nu fram till sommarn då avtentning nr. 2 ska äga rum).


Åh, OMG! Sorry, men alltså, nu MÅSTE jag se till att ansöka om ett stipendium till Spanien-boendet, annars kanske jag sumpar det här! Gud, vad håller jag på med!? Det är ju bara att ta tag i det! Grejen är bara att jag inte hittar några tydliga directions för hur jag ska skriva ansökan med mera! AH! Jobbigt värre, men jag får be pappa eller mamma om hjälp.


Ska snart gå och möta Emma, ska äta på Subway, sedan ska vi till genrepet av modevisningen.


Ciao!

Av Ida - 12 april 2010 00:05

Heej! Nu är vi äntligen färdiga med den där himlarns låtlistan till modevisningen! Som sagt; kul! Men mycket mer jobb och tidskrävande än vad vi trodde ...


Nu ska jag läsa på det som går inför engelska-nationella. Wish me luck så här på nattkvisten ...


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards