idaifvrig

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Ida - 14 april 2010 20:22

Hejsan hoppsan! Igår var jag och Emma alltså på modevisning. Eller ja, vi var ju ljud- och ljustekniker där :D Pappa hjälpte inte till någót, ok, någon mic kanske han skötte, men annars gjorde jag och Emma allt själva :D Stolta är vi ;P


Det gick väldigt bra faktiskt! Inga missöden och det var riktigt kul! Bara få sköta "hela" grejen samtidigt som man får se en jättebra modeshow, nice nice :D


Barnen var absolut gulligast! Åh, vad de var söta! En liten flicka fick för sig att hon skulle stå på ett ben, och då fick hon ju hejdundrande applåder, så då körde hon street dance för hela slanten resten av Polar´n och pyret-visningarna :D Dessutom så var hon längst ute på the runway, hon stod där själv och gjorde konster :D Sött! :D


Har inga bilder eftersom vi kontrollerade ljudet och ljuset under tiden, så, ja, om Emma mot förmodan har tagit någon bild, så kan jag lägga ut den, annars får ni nöja er med endast text ;P


Ska gå och lägga mig alldeles snart, ska för allt i världen inte vara trött imorgon!


Ciao!

Av Ida - 14 april 2010 15:05

Cuando cuentas cuentos nunca cuentas cuantos cuentos cuentas, porque cuando cuentas cuentos nunca cuentas cuantos cuentos cuentas.

 

Helt stört vad crazy! Det fula är att det faktiskt är en ganska resonabel mening om man översätter den:


När du berättar historier, berättar du aldrig hur många historier du berättar, för när du berättar historier räknar du aldrig hur många historier du berättar.

 

 

Coolt va!? Jag ska ta och lära mig den meningen utantill vet jag!


Ciao!

Av Ida - 14 april 2010 09:46

Hej alla glada (och ledsna också för den delen). Jag är bara fööör trött! Gud! Vill bara lägga mig ner och sova. Perfekt med mattelektion första timmen idag ... Och nu biologi. Jag skulle behöva komma in i mitt skåp efter lektionsgrejer, men hittar inte min skåpnyckel ...Ah! Jaja, det är iaf kycklingbuffé till lunch, och det är awesome!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards