idaifvrig

Alla inlägg den 23 april 2010

Av Ida - 23 april 2010 21:15

Hej hopp!


I eftermiddag har jag varit ute med lillebror och spelat kula. Gud vad man får minnen! Fina minnen från när man var liten och gick på Järvedskolan och att spela kula vid kulhålen. Det är också ett klart bevis på att våren är här! Och det nu på riktigt! :D


Har tittat på Talang nyss; Gud! Vissa måste vara seriöst sjuka i huvudet! Ok sorry, men alltså! Robinson-Robban proppar i sig en massa korv! Is that supposed to be fun??!! Det är bara extremt äckligt!! Usch nej. Vissa är ju förstås duktiga också. Antar att det är därför jag sitter kvar och tittar.


Nej, nu ska jag joina de andra i soffan och se slutet av Miss Marple. Definitivt bättre. Håller med Lisa; jag älskar verkligen den lilla gulliga tanten Marple :D


Hoppas ni har och har haft en bra fredagskväll.


Ciao!



Av Ida - 23 april 2010 15:11

Ja, som sagt. Jag har varit hemma idag. Som jag trodde igår. Mådde ju inte alls bra igår och inte i morse heller. Nu börjar det bli bättre, men läget är fortfarande labilt, hehe, nej då, jag överlever, men ja, frisk är jag ju inte.


Får hoppas att jag kryar på mig fullständigt tills imorgon så att jag kan fara till Lisa och träffa fölket :D Wish me luck att bli frisk :D


Annars har jag väl idag...inte gjort särskilt mycket. Jag har tagit det lugnt :D Inte ansträngt mig överdrivet, haha ;P (Suttit framför datorn *host*.)


Jaja, det var i stort sett allt. Hoppas ni mår bra iaf!


Ciao!



Av Ida - 23 april 2010 14:37

Hej, nu pratar jag i telefon med Ewelina, trevligt trevligt :D


Nu vet ni det :D



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards