idaifvrig

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Ida - 21 april 2010 12:07

Idag har vi varit på Ö-vik Energi. Det är ett kraftvärmeverk där de gör miljövänlig energi och el. Det var intressant att få värsta rundturen där, och vi fick åka ashögt upp med en hiss, upp till ett tak. Nice view var det! Denna utflykt gjorde vi alltså för att vi håller på med energikällor på Naturkunskapen.


Japp, japp. Har fyllt i ett formulär för att kunna söka stipendier; nu måste ju detta lyckas. Jag står inte ut med att gå igenom hela halva internet bara för att inse att det inte finns några stipendier att söka, så nu tar jag hjälp! Vi får se hur det går :D


Var och åt med the gang på Kebab City. Jag vet, vi är lite bortskämda (när vi nu redan får mat GRATIS (eller gratis och gratis) på en restaurant), men jaja, det var gott iaf :D Jag åt en kebabrulle som mer eller mindre såg ut som en halvt ihopvikt pizza, med det enda undantaget att denna hade mer sallad än en pizza. Men det var jättegott faktiskt!


Nu ska jag gå upp på spanskan. Ha det gött!



Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards