idaifvrig

Alla inlägg den 10 april 2010

Av Ida - 10 april 2010 19:27

Nu är det vår! Solen har lyst idag och jag har ätit årets första glass! (Ok, typ glass ur paket, "vinterglass" har jag ätit, men inte sommarglass såsom Magnum med mera.) Det bidde en Magnum Gold - första gången jag provade en sådan (den är typ ny tror jag ...?) och den var faktiskt jättegod! :D


Idag tänkte jag att jag skulle göra bort lite skolarbete. Har dock bara blivit engelskan (Reading Log) för att det tog så ooooerhört lång tid! Ah! Blir jag aldrig av med den??? Jaja, jag ska inte klaga. Det är faktiskt ganska kul att skriva Reading Log, men nu när jag sitter och läser igenom den och det tar eeeevigheter, verkligen evigheter, att läsa igenom den, då undrar jag om jag skrivit snudd på för mycket ... Men jag orkar/vill inte ta bort något. Hellre för mycket än för lite.


Nej, nu ska jag fortsätta med engelskan. Ha det guld! Ciao!

Av Ida - 10 april 2010 01:52

Jag är trött och sitter just nu och bara chillar runt på datorn, med absolut ingenting att göra. Egentligen fattar jag inte varför jag inte går och lägger mig, men jag orkar inte! (Haha, tror jag ska joina den facebook-gruppen. Den säger typ: "Jag är trött! Men jag orkar inte gå och lägga mig" eller nåt liknande ... Stämmer precis för mig! ;D)


Ikväll har jag varit och träffat konfa-gruppen. Var evigheter sedan sist! Ändå förundrades jag lite av att alla såg likadana ut som för två år sedan. No difference. Ok, kanske någon liten skillnad här och där, men ändå. Såg på en lustig film: Shanghai Noon. Den var faktiskt kul :D


Nej, nu ska jag nog...inte gå och lägga mig. Eller jo, kanske. Vi får se. Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards