idaifvrig

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Ida - 11 april 2010 15:16

Hejsan! Sitter nu och går igenom en MASSA musik. Jag och Emma har fått en uppgift, nämligen att fixa musik till en modevisning som ska vara på tisdag. Kul att få uppdraget! Ska tydligen dit imorgon också på genrepet. Men nu gäller det att hitta bra och lämplig musik till, inte så lätt ska jag säga! Får fortsätta tills det är färdigt, borde vara det ikväll tycker jag.


Dessutom så har jag en LAB-rapport att skriva + matte + spanska + tyska + engelska. Låter det rimligt att hinna med på en kväll? Don´t think so ... Men det är bara att göra helt enkelt!


Btw; har varit på kyrkan idag. Farfar var där och sjöng :D Vi blev till och med omnämnda, haha, farfar sade att han hade två supportrar i publiken :D Yep, det var vi ;P (Jag och Emma.)


Ciao!


Av Ida - 11 april 2010 01:23

Hej. Nu är jag hemma igen. Har varit hos Amanda och watchat lite movie. Haha. Yep. Vi såg Djävulen bär Prada. Den var bra! :D


Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig. Typ. Snart. Jaja, godnatt iaf :D

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards