idaifvrig

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Ida - 25 februari 2010 16:34

OK, de två sakerna i rubriken hörde inte ihop. Verkligen inte. Imorse vaknade jag och hade väldigt ont i nacken, hade väl sovit konstigt eller nåt. Men det gick hyfsat bra ända tills bara en bit in på skoldagen; då blev det helt crazy ont! Så fort jag råkade komma i ett visst läge så kändes det som om jag skulle typ svimma. En gång var jag till och med nere på golvet med knäna. Så hemskt! Usch usch. Jag kunde bara vrida huvudet åt ett håll, vilket Oliver och Rodriguez drev med ett tag. Typ ställde sig på min vänstra sida och sade titta hit. Haha, nej så dum var jag inte att jag gjorde det. Jaja.


Idag (rekordsnabb rättning!) fick jag tillbaka resultatet på tyskaavtentningen och det blev....MVG!!! MVG! Fattar ni? Jag är glad:D Förlåt om jag skryter men det är extremt kul, eftersom jag fick MVG i hela kursen i och med att jag avtentade just hela kursen:D  Wohoo! Jag tror jag fick MVG på varenda del av provet jag gjorde, vilket var fem delar. (Förlåt förlåt förlåt för skryt.) :D


Nu väntar biologin ... BLÄ! Gud det känns så hemskt. Det känns som att jag inte kommer att klara det. Det kommer i alla fall att gå åt skogen. Men jag får ta och plugga helt enkelt ...


Japp det ska jag göra nu, men ni får ha det bra. Ikväll blir det nog också kör, Övning på Jenkins; Konsert på söndag. Ni får gärna komma.


Here´s the thing:


The Armed Man: En mässa för fred - av Karl Jenkins

Var? Pingstkyrkan

När? 18.00 Söndag den 28/2-2010

Vilka? Feminalen, Nota Bene, Örnsköldsviks Kammarkör, dansare, Örnsköldsviks musiksällskap

Pris? Vuxna: 200 kr, studerande: 50 kr

 

Välkomna! Detta bör ni se! Kom dit vet ja´!

 

Kram:D


  


www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards