idaifvrig

Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Ida - 3 februari 2010 20:46

Idag har det varit en vanlig onsdag. Haft språk: Askul med tyska! Är nog dock den enda som verkligen tycker det av alla i min grupp, men men, alltid någon som kan bidra med positiv anda (gud vad formellt det lät, eller nåt ...:D). Japp, sedan var det resurstimme---> som jag inte gick på ... Hmm, jag skulle kanske ha gjort det, men jag orkade inte. Dessutom hade jag glömt kemiboken hemma, i vilken jag isf skulle behövt för läsa på just kemin (ganska logiskt). Sedan gick jag och åt en macka på UH (ett café i staden) innan jag gick upp på kören. Vi fortsatte med Karl Jenkins sats, L´homme armé: A mass for peace. Nicigt musikstycke, dock lite segt idag. Jag fick även en skiva och ett nothäfte, då jag ska ner till Härnösand och sjunga något där, vad det nu hette. Det blir säkert kul! Jag får ta och lyssna på skivan och se vad det äverhuvudtaget är vi ska sjunga ...:D:D


Nu står (jo jag står faktiskt) framför datorn och bloggar samtidigt som jag lyssnar på Harry Potter-theme:D:D As I said: I´m a Harry Potter-nörd;) Jag håller på att läsa Harry Potter and the Chamber of Secrets, då vi ska läsa en engelsk bok på engelskan - och då blev jag så pepp på att lyssna på Harry Potter, so that´s the daily prognos ...;D


Have a nice day guys!


  





www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards