idaifvrig

Alla inlägg den 2 februari 2010

Av Ida - 2 februari 2010 21:11

p>Halloj halloj!


Morgonen fick en stressig början, jag hittade inte alla mina saker. Jag sprang runt  och letade alla gympakläder + att jag skulle borsta tänderna och packa ner kemiboken mm. I all stress glömde jag ju förstås maten jag skulle ha med mig. Från i torsdags tills imorgon är det fritt att ta med sig egen mat och skänka pengarna för skollunchen till Haiti. Det tycker jag är lätt värt det, men vad gör man när man glömmer maten hemma? Jo, man måste såklart äta skollunch iaf. Jag som ville ge något slags bidrag till Haiti iaf ... men, men.


Annars var det skola som vanligt. Hade dans med en kille från John Bauer på idrotten: kul med dans med svårt så in i den! Det var massa konstiga vinklar på benen typ och sedan skulle man göra någon typ av vändning...äh jag vet inte. Det blir hemläxa. Får öva tills nästa tisdag då han kommer igen - och gör det svårare! Ojojoj:D Efter lunch var det lite segt. Inte så att lektionerna gick segt, men jag var trött, men till slut var ju skoldagen slut och jag tog bussen hem as usual.


Väl hemma har jag sett lite på TV samt pluggat tyska och engelska. Nu ska jag gå och träna lite. Men ha det guld!


Kram


P.S Hier kommt "Rette mich" mit Tokio Hotel. Här kommer "Rette mich" med Tokio Hotel:D D.S.'


 



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards