idaifvrig

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Ida - 11 februari 2010 12:22

Hallå hallå!


Idag har det också varit en vanlig dag so far. Vi hade först engelska, nice, sedan tyska, ännu nicigare. Nu har jag och lärarinnan (för att vara gammaldags grammatiskt korrekt) bestämt datum för när jag ska tenta av tyska steg 1. Om två veckor! Det känns helt plötsligt läskigt nära, men det ska ändå bli skönt att få göra bort det:D


Annars har det varit lite strul på morgonen (för att inte säga under en längre tid), men hoppas att problemet ska lösa sig nu. Min hjärna är dessutom halvt inställd på att det är fredag, vilket inte är så roligt när man inser att det är torsdag. Men det är ändå en ganska bra dag; sedan har vi teater och det är ju kul.


Ska skriva klart mitt svenskatal idag, samt ska jag räkna matte, för imorgon smäller det! Haha, nej, men imorgon har vi matteprov, det sista för matte A-kursen. Det skulle vara nice med ett MVG, då kanske jag har chans på ett MVG i hela kursen. Annars är det nästan lite kört ... Då blir det nog "bara" VG. Men ja, vi får se, jag får göra mitt bästa, och då kan det ju inte räcka längre.


Ha det GULD! Kram:D

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards