idaifvrig

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Ida - 12 februari 2010 16:46

Hejsan. Idag är det lite sådär. Det har varit en bra dag i överblick, men samtidigt så, ja lite dålig dag. Man var rätt trött kan man väl säga, och så mattteprov på tröttheten och glömd mobil och eeevighetsväntan på Synsam. Blää. Nej, och nu ska jag snart iväg och rida. Orkar nästan inte. Men det brukar kännas bättre när man väl sitter på hästen. Men nja, snart kanske jag slutar i ridning. Vet inte. Det är ju ändå kul och jag behöver träningen,


Japp, det var det. Idag har fyran fyllt 18 år. Hon bjöd på tårta i morse, gott:D Råkade dock ta en alldeles för stor bit (lite pinsamt, någon som känner igen sig?) och jag orkade halva. Lite waste of tårta, men jaja. Sånt händer.


Ikväll blir det väl till att softa framför TV:n, se På spåret. Skönt att bara ta det lugnt.


Ha en bra kväll ni också. Kram!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards