idaifvrig

Alla inlägg den 22 maj 2010

Av Ida - 22 maj 2010 19:08

Hejsan. Idag har det hänt lite olika saker. Dagen började med att jag väcktes ...typ kl. 8! Eller typ halv nio eller nåt. Det var iaf astidigt för jag ville verkligen sova ut idag! Men nepp; vi skulle stå i kafeterian på ridningen. Så det var bara att fara dit och stå där i typ tre timmar. Men det gick bra.   


Sedan kl. 15.00 for vi på Emmas dansuppvisning --> riktigt underhållande, och de var verkligen jätteduktiga och coola.   


Efter det tog jag och mamma (först med hjälp av Gunnar, men sedan själva) bort ljudgrejerna. Pappa hade ju haft ljudet på dansuppvisningen, men han var inte där då (han hade ljudet på ett annat ställe samtidigt tror jag :P), så jag och mamma vevade ner trossar, tog ner lampor och back drops från dessa, rullade i hop kablar mm. Det var faktiskt ganska kul och pappa måste ju vara glad att slippa hela halva jobbet med allt det.


Sedan gick jag, mamma och Johan och åt på Subway. Gott! Sedan cyklade jag och Johan hem (mamma tog bilen ;P) och nu sitter jag alltså här och gör typ ingenting. Ska kanske ta tag i nåt skolarbete? Jag kan ju inte bara sitta och göra ingenting ... Någonting finns det ju alltid att göra. Kanske lite laborationsrapport? Mmm, låter vettigt.


Ciao!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards