idaifvrig

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Ida - 7 maj 2010 22:16

Tokio Hotel var nyss på MTV! Tack Lisa för att du smsade och sade det, annars hade jag missat det. Awesome! Värsta flash backs av konserten i Globen! Åh, de är bara bäst!! Även nu var de ju awesome!! :D :D Love Tokio Hotel!! :D



NOISE! (Den absolut bästa låten!! :D <3) (Klippet är dock inte från detta års MTV-gala, but it´s still Tokio Hotel! :D)

Av Ida - 7 maj 2010 17:33

Emma ringer på mammas mobil, som dock ligger hemma (mobilen alltså), medan mamma, som hon ville få tag på, inte är det. Så jag svarar istället. Då utspelas följande:


Jag: Heeeej. (Jag ser att det är Emma på displayen och drar ut heeeej överdrivet ;P)


Emma: "Nej! Det var ju dumt! Jag skulle ringa till mamma och säga att hon måste vända, för det är ingen ridning idag. Varför har hon inte mobilen med sig!?"


Jag: "Jaa, inte vet jag. Vad ska vi göra åt det då?"


Emma: "Nej, men nu måste hon ju vända så fort hon kommer hem igen, och hämta mig!"


Jag: "Ja, det var ju dumt."


Emma: "Ja, och så orkar jag inte sitta här heller..."


Och så babblar hon på ett tag om detta. Minuterna går ... Till slut;


Jag: "Hur mycket pengar går det på din mobil nu?"


Emma: "Oj då! Hej då!"


Så fort kunde man avsluta ett samtal ;P

Av Ida - 7 maj 2010 16:17

...har varit på stan nu i eftermiddags. Hon behövde nya strumpbyxor och ett nytt matteblock och jag köpte även jag ett nytt matteblock samt köpte jag en present till lillebror. :D (Laisa Minelli = Lisa, Lisa förstår mitt smeknamn på henne :D)


Ikväll är det egentligen ridning, men jag pallar inte gå. Dock kan vi fråga dagens fråga: Tycker ni att ridning är en sport?


Jag ska inte vara alltför partisk, men...; det är klart att det är en sport! (Ni får tycka vad ni vill förstås, kommentera gärna och ge din åsikt :D) Haft en livlig diskussion idag med the boys om vare sig ridning är en sport eller ej; åsikter ifrån dem såsom: det är ju hästen som jobbar inte ryttaren, det är en hobby ingen sport, fast man tävlar och tjänar pengar på det så är det fortfarande ingen sport. Och dessutom jämförde de med att det, om ridning var en sport, skulle vara en sport att bygga hus. Liksom, what!?


Jaja, nu ska jag inte go crazy bara för det där, den biten har vi (jag, Lisa och Felicia) redan gjort bort idag ;D


Det var dagens. (Kommentera som sagt gärna vad ni tycker!)


Ciao!

Av Ida - 7 maj 2010 09:35

Wohoo, nu ska jag (med hjälp från Lisa) försöka få upp detta klipp på min kära blogg :D


 


Hör ni Toms och Georgs understämma? :D Ah, love it! :D Och ser ni Tom?! Han är coolast! <3

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards