idaifvrig

Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Ida - 2 maj 2010 15:05

Sitter här framför datorn och har checkat allt som går att checka, haha, har försökt att förtränga den hög av läxor jag borde ta i itu med, men nu går det inte längre. Nu får jag bara bita i det sura äpplet och börja med den där himlarns kemin. Gud vad drygt det känns!!


Vad ska ni göra idag? :D


Kram


   (Skulle egentligen ha en annan bild, men hela systemet med överladdning av bilder verkar ha pajat, så ni får en bild från Google istället ;P Samma bok iaf ;P)

Av Ida - 2 maj 2010 13:28

Hallå. I morse var jag och spelade lite innebandy mot brorsan. Det var föräldrarna mot barnen (de hade hockeyavslutning) och jag var stand in för mamma. Det var riktigt kul att spela, även om jag kände att jag inte var världens proffs direkt ...;P Först ledde mammorna, men sedan tog ungarna ikapp. Matchen slutade visst 8-8 (jag fick för mig att det var 8-7 till oss, men tydligen inte ...:P De kanske fick in nåt mål där utan att jag såg det ;P). Sedan tackade de oss med frasen: "Vi tackar tanterna för matchen..." Hur snällt var det då?? :D Haha, sedan fick ungarna åka fyrhjuling (på ett släp, efter vår fyrhjuling :D). Pappa körde så jag fick lite lift hem. Nice :D


Nu ska jag nog plugga kemi så det ryker. Ha det guld!

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards