idaifvrig

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Ida - 21 mars 2010 23:07

Hejsan -igen. Har inte mkt att göra. Därför blir det ikväll typ...3 (4?) inlägg på bloggen. Har hicka -asjobbigt! Har varit duktig och ställt iordning lunch tills imorgon, det är friluftsdag imorgon nämligen. Ska ställa iordning kläder också, sedan ska jag hoppa in i duschen. Japp, japp, det blir mkt...nån gång bör jag ju gå och lägga mig också förstås ... Men det orkar jag inte! Kr-*hick!*-am !

Av Ida - 21 mars 2010 22:08

Hejsan hoppsan! Nu har Ida lyckats iaf med lite av det tekniska; att skaffa fram en ny bloggdesign på ovangrejen, wohoo! Bidde inte helt som jag tänkt mig, men ändå!


Dessutom lägger jag in en liten bild, bara för att jag numera vet hur man gör!


   Spanien; ganska nära Huelva, där vi var med spanskaklassen förra året.

Av Ida - 21 mars 2010 20:29

Har nyss varit på bandövning; knapade ihop finslipning + detaljer idag på vår nya låt, nice nice :D Det blir asbra! (Hoppas jag att andra också kommer att tycka ... :D) Värsta coolt, att höra en ny (egen ;P) låt bli klar och fixad  ;D ASNICE!


Har annars varit hos farmor och farfar. Vad vi gjort där? RELAXAT! Asskönt att bara ta det lugnt, även om det blev lite såsigt framför TV:n igårkväll + att man nu har matte att göra. Att ta det lugnt kostar :(


(Tänkte lägga in en bild, men den hade tydligen kommit bort, så då var det kört. Skit också!)


Ciao!



Av Ida - 21 mars 2010 16:40

Igår var det tänkt att man skulle in till stan, men så bidde det icke! Hägga och VP kom förbi och frågade om man ville hänga med ut och köra skoter och valet var inte svårt! Vi körde till Täfteåsjön, till vindskyddet där. Kände mig ganska bra eftersom jag var enda tjejen, och dessutom var en av dem som körde skoter ;D


Har kommit på hur man lägger upp bilder från mobilen - finally! Så därför kommer  här en liten bild på mitt omgjorda rum!


           



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards