idaifvrig

Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Ida - 11 mars 2010 23:54

OK, ett litet kvällsinlägg om alla ändringar jag försökt göra på denna lilla blogg. Men det ska inte gå! Icke sa Nicke! Ok, ok, jag är otekniskt, datorer och tillhörande är inte min grej, men nog tänkte jag att litegrann skulle man väl kunna fixa ... men nepp! Som ni ser är ovanbilden fail, typ den bild jag ville ha, men missanpassad och det står INTE Idaho på den, vilket jag liksom tänkt ... Jag får ta hjälp av någon smärre expert på området senare. Just nu vägrar min dator (jag vet, den är knäpp av och till) att reagera på några ändringar, så nu får det vara sådär ... Tills någon kommer till min och bloggens undsättning. Jaja, det är sådant som händer. Man dör väl inte för det. :D OK, och nu när jag tittar på bloggen, så ser jag att det inte finns nån himla bild alls på ovangrejen! Gud vad är nu detta!? Det var ju det alldeles nyss! Nej nu tror jag att jag får spunk!

Av Ida - 11 mars 2010 12:19

Hej! Idag är det värsta vårdagen! 7,4 plusgrader och sol. Det droppar från tak och man har börjat se asfalt med mera. Lovely!


Snart kommer Felicia hit och vi ska fara och åka skidor. Till Skyttis blir det nog. Det var dagens.


Ikväll blir det väl matte. Att man aldrig blir av med den ... BLÄ!


Kram

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards