idaifvrig

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av Ida - 8 mars 2010 21:02

Ok, here I come; Jag har skaffat facebook. Jag ser det inte som ett fall av princip, utan bara som ett konstaterande att nu har jag dizzat det tillräckligt länge och nu kan jag joina det (som det verkar) som hela världen redan joinat. Så alltså: Here I come! (Måste bara lära mig hur man gör först ... :D)


Idag har jag och lillebror varit ute och sportat: Vaknade klockan  08.40 (av mig själv, duktigt va?) och var ute i skidspåret kl. halv 11. Sedan väntade en 2 timmars tur till skyttis och tillbaka. Sedan var vi hemma ett litet litet tag, sedan bar det av mot ishockeyplanen, där vi åkte en timme skridskor. Sedan bar det av hemåt, sedan till Torshallen för att köpa lite grejer till middagen, sedan hem, äta och efter det måla taket i mitt rum. Jag ska göra om, så detta är kanske step no 2. (Nummer 1 var att bestämma och beställa tapeter :D)


Ja, det var dagens notis. Ha det guld!


  

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards