idaifvrig

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Ida - 15 mars 2010 15:24

Idag började alltså skolan efter lovet igen. Känns faktiskt helt ok, det är ju faktiskt snart påsklov. Och då: Hemavan!


Satt igårkväll och pratade med min kära tremänning Frida på msn. Gud vad det var länge sedan vi träffades! Det måste vi ju se till att göra snart tyck´ja´! Hon var också på Tokio Hotel-konserten i Globen! Problemet var bara att jag inte visste om att hon var där/skulle dit förrän helgen efteråt då Agnes (tremänning till oss båda :D) sa det. Hmm, det var synd. Men det får gå bra ändå; nästa gång de kommer hit, då far vi Frida! :D


Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Haft engelska och tyska. That´s it. Ska börja på tyska 2 nu, har precis lagt upp en liten planering för kursen. Så nu är det bara att tuta och köra. Yep yep.


Nej, nu ska jag hem. Ha det guld!


   En liten bild på Tom ...

www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards