idaifvrig

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av Ida - 19 mars 2010 14:06

Hej. Idag är jag inte så pepp. Känns bara lite halvdant alltihop. E typ trött och allt sånt skit, men jaja. Det är bara att tröta på: Naturkunskap, matte, kemi och så nu matte igen. Hejsan hoppsan. Askalas. Not. Det brukar gå bra, men som sagt, humöret är inte på topp. Fick dock igen naturkunskapsprovet och jag fick MVG! Så det är väl dagens höjdpunkt. Och att det är kör ikväll. Nej nu ska jag räkna matte. Har prov nästa vecka och jag är sååååå himla långt efter. Gud vad drygt!


Som grädden på mosen så upptäckte vi idag att Åsa-Nisse (vårt lilla insektshusdjur i skolan) hade dött :( Stackars Åsa-Nisse. Han/Hon dog nog av för lite vatten ... nej vad hemsk man känner sig då ... Ok, det var en brun, äcklig, ful trollsländeinsekts-blä typ, men det var ändå kul att han klarade sig så länge ... Ha det bra i insektshimlen Åsa-Nisse, kanske har du nu blivit en fin trollslända, för alltid ...


 Bye bye.



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards