idaifvrig

Alla inlägg den 10 mars 2010

Av Ida - 10 mars 2010 13:54

Hej ..  Jag fattar inte principen här alltså; om det krävs facebook för att kommentera på en annan hemsida (än facebook alltså) och så gör man det; då kommer den kommentaren upp på facebook! Så att precis alla kan se den! Vad är det för stört då? Så kan det ju inte vara!? Vem kom på den idén? Det innebär ju att man aldrig kommer att kommentera på den hemsidan iaf ... för inte vill jag (även om jag inte håller på att skriva massa olämpliga, superhemliga meddelanden) att någon annan ska få se ... Är det någon som håller med mig?


Jaja, idag har inte hänt så mycket. Sitter just nu och läser spanska och gör uppgifter i spanskaboken; I know, I know ... det är lov, men jag tycker det är kul! Dock måste jag plugga matte sedan. Det däremot är aaastråkigt. Men vad skall man göra? Sedan borde man ut och röra på sig. Känns inte bra att bara sitta still.


Igår var jag hos Julia och vi såg fyra filmer; jag tror det är mitt rekord på en kväll faktiskt:D Vi såg Björnbröder, Anastasia, Om en pojke, samt The Cinderella story. Björnbröder och om en pojke var bäst, Anastasia var också bra. The Cinderella story var väldigt överdriven och klyschig, men om man bara köpte allt det (vilket var ganska svårt ... men det gick!) så var den ganska underhållande, speciellt vid den tiden på...natten :D


Ja, det var dagens ;D


Un buen día para vosotros!


Ida



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16
17
18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards