idaifvrig

Alla inlägg den 26 april 2011

Av Ida - 26 april 2011 23:00

Intressant. Mycket^^


 


Av Ida - 26 april 2011 22:03

Så heter en riktigt otrolig hår- och make up-stylist.


Hon råkar även vara Tokio Hotels stylist :) Coolt!


Tipsar om hennes hemsida! --> http://www.nataliefranz.com


(Pssst! Titta på fliken "Portfolio". Där hittar ni något intressant och mycket stiligt ;P)


 


 


Av Ida - 26 april 2011 16:11

Tjolahopp!


Känns verkligen som om det vore fredag idag - skumt. Synd också för den delen. Hade ju varit gött med fredag.


Blir väl plugg, som vanligt. Ut och springa (måste, måste, måste komma igång med det nu!) också.


Solen skiner och det är som sommar igen :D Nice! :)


Vad ska ni göra idag? :D


 

Av Ida - 26 april 2011 08:30

    Kommer ni ihåg den här? Jo, jag beställde ju faktiskt en - men den har inte kommit än. Igår skulle den preliminärt ha kommit, men vi har inte ens fått fakturan än. Hmm. Fakturan skulle komma några dagar efter beställningen ...


Får väl hoppas att det beror på att vi bor i Spanien. Att det därför blir lite krångligt och att det inte är nåt annat tjafs. Vill ju ha min rosa ziperall! :D

Av Ida - 26 april 2011 00:06

Godkväll allihopa!


Såg att jag fått ett nytt besöksrekord! 33 stycken igår (måndag) :D YEAH! Skoj, skoj! :D Bra kämpat kära bloggläsare^^


Sitter här och pluggar fysik. Har faktiskt gått ganska bra, men det kanske är lite i sista minuten att plugga in två kapitel på en kväll, eller vad säger ni? I och för sig hade jag gjort några uppgifter på ena kapitlet i helgen, men ja, det är ändå rätt omfattande. Sitter fast på andra kapitlet nu, inte bra. Ville verkligen hinna igenom det. Men vill sova också. Men har pluggat bra ikväll. Så jag får väl vara ganska nöjd ändå.


Äh, nu ska jag sluta babbla. Godnatt och hörs imorgon!


 

Inte rätt kapitel; både denna bild och bilden under är inte "dagens" bilder, men passade väl más o menos in^^


    


 



www.google.se

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18 19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Presentation


Välkomna till mig - en äventyrslysten läkarstudent med en vilja av stål och ett glatt humör. Just det, Ida heter jag ifall det undgått någon.

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards